loading...
راه روشن زندگی
احمد جعفری بازدید : 86 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (2)

ترجمه متون عربی به زبان فارسی روان

شما می توانید  متون عربی خود را برای ما ارسال گنید و ما نیز به حسب وظیفه با هزینه ای کم، ترجمه فارسی و روان آنرا درمدتی کوتاه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ایمیل ما:

Ahmad.jafari.ta@gmail.com

احمد جعفری بازدید : 29 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

تقدیر رهبر انقلاب از زنان ورزشکاری که با حجاب و وقار در میدان‌های جهانی ورزشی حاضر می‌شوند

رهبر معظم انقلاب فرمودند: از همه ورزشکارانی که در میدان‌های ورزشی، نام ائمه علیهم السلام را بر زبان می‌آورند و یا سجده می‌کنند و یا دست به دعا برمی‌دارند و یا پس از فتح قله‌ها اذان می‌گویند و همچنین همه زنان ورزشکاری که عفاف دینی را رعایت می‌کنند، صمیمانه تشکر می‌کنم.
به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان و مدال‌آوران رشته‌های ورزشی در مسابقات جهانی و بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2012، قهرمانان و پهلوانان ورزشی کشور را سفیران هویت، تَشَخُص، عزم راسخ، هوش بالا، ایمان و پای‌بندی به شریعت ملت ایران دانستند و تأکید کردند: ورزشکاران قهرمان همانند قله‌ای هستند که زمینه‌ساز حرکت آحاد مردم بویژه استعدادهای جوان، به سمت قله‌ها می‌باشند.

 
احمد جعفری بازدید : 76 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

گمانه‏زنى درباره‏ى موضع رهبرى

اين را هم در باب انتخابات به شما عزيزان و همه‏ى ملت عزيزمان عرض بكنم؛ درباره‏ى موضع رهبرى در مورد انتخابات، گمانه‏زنى و شايعه و اينها همیشه بوده و خواهد بود. بنده يك رأى دارم، آن را در صندوق مى‏اندازم. به يك نفرى رأى خواهم داد، به هيچ كس ديگر هم نخواهم گفت كه به كى رأى بدهيد، به كى رأى ندهيد؛ اين تشخيص خود مردم است. بنده گاهى از دولت حمايت ميكنم، دفاع ميكنم؛ بعضى سعى ميكنند براى اين كار معناى نادرستى جعل و ابداع كنند. نه، من از دولتها هميشه دفاع ميكنم؛ منتها اگر دولتى بيشتر مورد تهاجم قرار گرفت و احساس كردم حملات غير منصفانه‏اى ميشود، بيشتر دفاع ميكنم. من طرفدار اِعمال انصافم؛ من ميگويم بايد منصف باشيم. رفتارها را نگاه كنيم؛ اين ربطى به انتخابات ندارد، بحث انصاف و بى‏انصافى است. حمايت كردن از خدمتگزاران در كشور، وظيفه‏اى است كه هم من دارم، هم همه دارند؛ اين مربوط به اعلام موضع انتخاباتى نيست. بنده از هر حركت خوبى، از هر اقدام خوبى، از هر پيشرفتى، از هر خدمتى به مردم، از هر دلجوئى‏اى از محرومين، از هر ايستادگى‏اى در مقابل ظلم و استكبار استقبال ميكنم و از آن كسى كه اين كار را كرده است، تشكر و سپاسگزارى ميكنم؛ هر دولتى باشد، هر شخصى باشد؛ اين وظيفه‏ى من است.

احمد جعفری بازدید : 59 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

نهمین اجتماع بزرگ حزب الله سایبر – سوریه خط اول مقاومت

نهمین اجتماع بزرگ حزب الله سایبر – سوریه خط اول مقاومت.

هر آنچه که باید در مورد سوریه بدانیم…

با حضور شخصیتهای رسانه ای و فرهنگی کشور سوریه و مقاومت فلسطین و فعالین فضای مجازی جبهه فرهنگی انقلاب.

سخنران: دکتر حسن عباسی

زمان: پنجشنبه ۲۲ تیرماه سال تولید ملی،ساعت ۱۷

مکان: میدان هفت تیر، تالار سیدالشهداء علیه السلام.

احمد جعفری بازدید : 135 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)
دروغ‌ها درباره فتوای قتل‌های زنجیره‌ای و تقلب در انتخابات 88 کارگر نبود
انتصاب فتوای ساختگی به علامه مصباح یزدی؛ این‌بار در ماجرای سوریه

انتصاب فتواهای خیالی و دروغی به علامه مصباح یزدی، ظاهرا از  جریان اصلاحات و ضد انقلاب به جریانات ضد مقاومت منطقه نیز سرایت کرده تا پس از خبرسازی یاران سعید حجاریان مبنی بر صدور فتوا برای قتل‌های زنجیره‌ای از سوی علامه مصباح یزدی در سال‌های حاکمیت اصلاحات و خبرسازی العربیه و یاران مهاجرانی مبنی بر صدور فتوای ترور سران فتنه و تقلب در انتخابات از سوی ایشان! اینبار برخی رسانه‌های لبنانی نزدیک به جریان 14 مارس مدعی صدور فتوای مباح بودن خون تروریست‌های سوری پناهنده به لبنان شوند.

احمد جعفری بازدید : 62 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)

مردم غیور و ولایی استان اردبیل  در یک اقدام پر شور و غیرتمندانه انزجار خود را از اجرای برنامه یورو ویژن در کشور مسلمان و شیعی آذربایجان و و  اعتراض نسبت طرح سعودی ، اسراییلی الحاق کشور شیعه نشین بحرین به عربستان را روز پنج شنبه ۴/۳/۱۳۹۱ در نقطه صفر مرزی شهر بیله سوار به جهانیان اعلام داشتند.

احمد جعفری بازدید : 54 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد با برکت باقر آل محمد(ص) و شکافنده علوم الهی و حلول ماه رجب المرجب بر جهانیان و مسلمانان و مخصوصا شیعیان مبارک و تهنیت باد. 

عن الامام الباقر علیه السلام: « ما شیعتنا الا من اتقی الله و اطاعه، و کانوا یعرفون الا بالتواضع و التخشع و اداء الامانة و کثرة ذکر الله»

امام باقر علیه السلام فرمود : « شیعیان ما تنها کسانی هستند که خداترس بوده و او را اطاعت کنند . آنان معروف به تواضع و خشوع و ادای امانت و کثرت یاد خدایند»

تحف العقول ، ص 295

درباره ما
Profile Pic
«الا و لا یحمل هذا العلم الّا اهل البصر و الصبر»
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان بهره مندی شما از مطالب وبلاگ چقدر می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 218
  • بازدید کلی : 12,470
  • کدهای اختصاصی

    احادیث موضوعی

    اذکار یومیه

    سخن بزرگان

    زمان

    وصیت نامه شهداء

    موسیقی